Een inspannende dag in Zion NP - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu Een inspannende dag in Zion NP - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu

Een inspannende dag in Zion NP

Blijf op de hoogte en volg Els en frank

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Na Californië, Nevada en Arizona zitten we nu in de staat Utah. Utah hanteert i.t.t. de andere staten geen zomertijd. Dat betekent dat we nu iedere dag een uur later beginnen. Het tijdsverschil met Nederland is ineens ook met een uur afgenomen. Het is hier momenteel 36 graden en omdat we een uur later starten doen we de meeste activiteiten op het heetst van de dag. Vandaag hebben we drie wandelingen gedaan. We zijn naar de Narrows gelopen (de Narrows is een kloof aan het einde van Zion Canyon waar je alleen nog maar door de Virgin River kunt lopen). Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat toen we natte voeten kregen zijn omgedraaid. Verder hebben we de trails van Weeping Rock en de Emerald Pools gelopen. Aan het einde van de dag waren we dan ook volledig uitgeteld. Els is nog gaan zwemmen. Ik had daar zelfs de kracht niet meer voor (zou Gerard Joling zeggen).

• 13 Juni 2014 - 09:14

Siebo:

Wij zijn destijds nog wel een eind door het riviertje gewandeld, maar ook omgedraaid toen we echt een nat pak dreigden te krijgen. Verslag en foto's brengen goede herinneringen omhoog.

• 14 Juni 2014 - 18:39

Margot:

Hallo Els en Frank,

Wat een onzettend mooi reisverslag. Geweldige foto's.
    Erg indrukwekkend en overweldigend mooi. Dit is een ervaring "voor het leven".
    Geniet er van (ik ben jaloers).