Naar het noorden - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu Naar het noorden - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu

Naar het noorden

Blijf op de hoogte en volg Els en frank

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Teton Village

Van Moab zijn we, via Salt Lake City, aangekomen in Teton Village in de Grand Tetons. In Salt Lake City hadden we een enorme onweersbui. Het weer is daarna omgeslagen: het is nu een stuk kouder. Op weg van Salt Lake City naar de Grand Tetons, toen we door de staat Idaho reden, hadden we continu regen en zelfs wat sneeuw, de temperatuur zakte naar 3 graden Celsius. Inmiddels zitten we in de staat Wyoming en vertoont de temperatuur weer een opgaande lijn. Vandaag hebben we de Grand Tetons verkend. We hoopten wat wild te spotten. Helaas, al het wild dat we gezien hebben zijn enkele herten en een bever. Morgen gaan we op weg naar Yellowstone. Hopelijk zien we daar Yogi Bear.

• 20 Juni 2014 - 19:24

Edith:

Heb je de kijker mee? (Zo ben ik ook indirect in de USA!)