Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu

Antelope Canyon

Blijf op de hoogte en volg Els en frank

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Page

Na het ontbijt zijn we naar Chief Tsosie's Trading Post gereden van waar onze excursie naar Antelope Canyon startte. Na een half uurtje rijden in een open jeep bereikten we de canyon. Onze gids leidde ons in een uurtje door de canyon en wees ons op de mooie fotoplekken. Het was erg druk en we moesten ons haasten vanwege de vele groepen die na ons kwamen. Toch was het indrukwekkend om de verschillende vormen en kleuren te zien vanwege de lichtinval.
@Siebo: we zijn niet naar het glazen platform (de skywalk volgens mij) geweest. Misschien maar beter ook gezien mijn hoogtevrees.

• 09 Juni 2014 - 09:30

Joost:

Blijft werg indrukwekkend om te zien. Mooie foto ook met de lichtstraal zeg (die vrouw photoshoppen we er wel uit!!)

• 09 Juni 2014 - 20:40

Edwin:

Ziet er allemaal mooi en indrukwekkend uit. Mooie foto's en leuk om te lezen.
    Een mooi avontuur. Ben benieuwd naar het vervolg.
    Veel plezier.