Bryce Canyon - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Els en frank

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Tropic

Na Zion NP hebben we nu twee dagen in Bryce Canyon NP doorgebracht. In Zion zit je in de Canyon, in Bryce sta je op de Rim en kijk je in de Canyon. In de Canyon staan allemaal rode hoodoo's die je van boven kunt bewonderen. Gisteren hebben we alle viewpoints rondom het zgn. Amfitheater met de meest bekende rotsformaties gedaan. En vandaag hebben we de scenic drive verder in de Canyon gereden. Vervolgens, we konden het toch niet laten, zijn we via de Navaja-loop in rde Canyon afgedaald en hebben we tussen de hoodoo's gelopen. Aan het einde van de dag hebben we nog een trail vlakbij het B&B gelopen. De trail loopt van Tropic (waar we verblijven) naar het amfitheater in Bryce Canyon. We hebben niet de gehele trail gelopen omdat het toch iets te avontuurlijk werd. De trail liep namelijk door een wilderness area, waar het maar weer afwachten is wat er op je ligt te loeren (rattlesnakes hadden we begrepen van de andere gasten). Morgen gaan we naar Capitol Reef NP om de Waterpocket Fold (geen idee wat het is) te bewonderen. Mijn inschatting is dat het wel met rotsen te maken zal hebben.

• 17 Juni 2014 - 01:13

Tante Francy & Oom Frans:

Dank voor nu rechtstreekse ontvangen mails. Bij een vorige reactie op het reisverslag hebben wij ons alias mailadres vermeld, mogelijk was dat de discrepantie?.

De verzorgde c.q. uitgebreide reisverslagen gelezen en, de bijbehorende foto's gaven een uitstekend weergave van de omgeving.

Wij wensen jullie een nog een zéér aangename vakantie in USA.