Yosemite - Reisverslag uit Groveland-Big Oak Flat (historical), Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Groveland-Big Oak Flat (historical), Verenigde Staten van Els en frank Ven - WaarBenJij.nu

Yosemite

Blijf op de hoogte en volg Els en frank

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Groveland-Big Oak Flat (historical)

Donderdag hebben we Yosemite Valley bezocht. De vallei met daar omheen de verschillende domes en watervallen blijft prachtig. Alleen is het er wel erg druk. Alle bekende hoogtepunten hebben we wel gezien. De foto's spreken voor zich.
Vrijdag hebben we Tuolumne Meadows en de Tioga-pas bezocht. Hier was het een stuk minder druk en minstens even mooi als de vallei. We hebben verschillende wandelingen gedaan. Bij Mono-lake, na de Tioga-pas hebben we geluncht bij Whoa Nellie Deli en zijn we weer terug gereden naar de ranch waar we verblijven.
Morgen vertrekken we naar Sequioa NP.

• 31 Mei 2014 - 10:44

Yvonne:

Al die mooie foto´s roepen leuke herinneringen op. Als ik het goed zie, is het hier de `bruidsluierwaterval´of zijn jullie niet zo hoog gegaan en hebben jullie de kleine die een stuk lager ligt gefotografeerd?
    Veel plezier nog in dat mooie Amerika.